وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


روستای پر کوه کجاست - شهرستان ساری، استان مازندران - توریستگاه عبور از تونل های شیشه ای که در محوری ۳۶۰ درجه کوسه و سفره ماهی های غول پیکر از بالای سرتان گذر می کنند هیجان خاصی به بیننده القا می کند، شما رد این محل می توانید به ماهی ها غذا دهید و یا با صرف هزینه ای سوا با به تن کردن لباس غواصی ، همراه مربی مجبر وارد آکواریوم های عظیم شوید، یک سالن یوگای خارق العاده در این محل تعبیه شده تا در کنار میلیون متر مکعب آب این ورززش تمرکزی و ریلکسیشن را انجام دهید، در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری دبی و در این مطلب از پارس مگ راهنمای بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی آشنا خواهید شد. ظرفیت حمل هر کابین حداکثر ۴۰ نفر است که در کنار کابین های ویژه و خاص تعبیه شده در این چرخ و فلک، البته با ظرفیت کمتر خود از نکات برجسته و شگفت انگیز موجود در طراحی و توسعه این ابر سازه مدرن است. بیش از ۲۰ نمایش زندگی دریایی در آکواریوم لاست چمبرز وجود دارد که شامل مخزن لمسی است و در آن می توانید ستاره دریایی را بردارید یا خیار دریایی را نوازش کنید؛ و در این تور هیجان انگیز می توانید تمامی اسرار شگفت انگیز زیر آب را کشف نمایید.

برای اینکه احساسی مانند ستاره ی دریایی را درک کنید در مخزن لمسی آن توقف کنید. از دیگر امکانات آکواریوم لاست چمبرز برخورداری از تعداد بیست نمایشگاه از موجودات دریایی و یک مخزن لمسی نمایش تئاتر آبی است که بهعنوان یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی در جهان می باشد که در کشوره امارات قرار دارد که با جاذبه ها و آسمان خراش های خیره کننده ای که دارد توجه بسیاری از گردشگران نقاط مختلف دنبا را به سمت خود جذب کرده است. این هتل با معماری خیرهکننده خود که شکل بادبان کشتی است، ۲۰۱ واحد اقامتی لوکس و راحت دارد و پارک آبی آن، یکی از بهترین و مجللترین پارکهای آبی دبی محسوب میشود. در عوض، شما میتوانید از خوردن برگرها و پیتزاهای لذیذ در رستورانهای فست فود پارک وایلد وادی لذت ببرید. پارک بالیوود دبی درست وسط مجموعه پارک ها و اقامتگاه های دبی واقع شده و ۵ بخش اصلی آن شامل بلوار بالیوود، مومبای چوک، رویال پلازا، راستیک روین و استودیو فیلم بالیوود است. همچنین در این موزه امکان بررسی تاریخ غواصی مروارید در منطقه شامل اوزان و مقیاس های واقعی مورد استفاده در آن زمان هم وجود دارد. من هم با استفاده از همین نظرات و بلاگ های متعددی که درباره ی اکسپو وجود داشت، بهترین پاویون ها رو یادداشت کردم که در مرحله ی اول اونارو ببینیم و بعد اگر فرصت شد به دیدن پاویون مابقی کشورها بریم. در این پارک جذاب که برای خانوادههایی با کودکان ۲ تا ۱۲ سال طراحی شده، انواع تفریحات جذاب را فراهم کرده است. بنابراین شما باید از ساعات ابتدایی روز خودتان را به پارک برسانید تا زیاد در صف معطل نمانید. بنابراین می توانید با خیال راحت از آنها راهنمایی بگیرید و در مورد جاذبه های گردشگری و رستوران های ارزان و خوب سوال کنید.

بنابراین وقت رو غنیمت شمردیم و به سمت پالم جمیرا حرکت کردیم تا به هتل آتلانتیس بریم. مسئولان و سرمایه گذاران پروژه جزایر نخل دبی، در سال ۲۰۰۲ میلادی پروژه ساخت دومین جزیره مصنوعی این مجموعه با وسعتی ۵۰ درصد بیشتر از جزیره نخل جمیرا را کلید زدند. برای ساخت هتل ۶۵۰ میلیون دلار هزینه شده است. برای ساخت برج العرب، حدود ۳ سال زمان صرف شده و هزینه ساخت آن تقریباً ۶۵۰ میلیون دلار بوده است. قرار بود این جاذبه همزمان با اکسپو ۲۰۲۰ دبی افتتاح شود؛ اما بهدلیل همهگیری کووید ۱۹ در سراسر جهان، افتتاح آن به تعویق افتاد و یک سال بعد در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ بازگشایی شد.جالب است بدانید هزینه ساخت عین دبی، چیزی در حدود ۲۷۰ میلیون دلار برآورد شده است. برای مثال، یکی از این مکانها که مورد توجه اکثر گردشگران قرار میگیرد، پارک آبی وایلد وادی است. مثلا برای یک مقصد خوب است که خرید را در اولویت خود قرار دهید و برای جایی دیگر بهتر است که برنامههای دیگری در لیست فعالیتهایتان قرار دهید. بهتر است بدانید که از آن جا که افراد زیادی از این بازار بازدید می کنند، بهتر است تا آخر هفته یا بعدازظهرها به آن نروید. این امر در درجه اول با ایجاد فضایی خالی انجام شده است که نمایشگر آینده نانوشته ای می باشد که بشریت و جهان می توانند به صورت نمادین بدان بنگرند. اما فکر می کنم ارزشش رو داشت که سرسره های بسیار بلندی که به شکل معبدهای مختلف و بناهای معروف در جهان ساخته شده رو ببینیم یا صبر کنیم تا نوبتون بشه تا بتونیم سوار سرسره ای بشیم که ارتفاعی به اندازه ی یه ساختمون ۹ طبقه داره و ما رو به صورت عمودی در عرض چند ثانیه به پایین رها می کنه و بعد وارد یه محفظه ی لوله ای شکله شیشه ای بشیم که این لوله در یک استخر پر از کوسه و ماهی قرار داره و ما در عین حالی که اونا رو می دیدیم، از داخل این لوله ی شیشه ای گذر می کردیم و در محل دیگه ای در آب فرود می اومدیم!

همچنین سه طبقه از این موزه در زیر زمین و در زیر تپه سبز قرار دارد. این جزیره مصنوعی که در نزدیکی هتل برج العرب قرار دارد، از جمله بزرگ ترین جزایر مصنوعی جهان است و با فضای سبز و امکانات تفریحی فراوانی، شامل رستوران های معروف، مراکز خرید و هتل های لوکس، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در دبی است. این قیمتها در زمانهای گوناگون گاهی مشمول تخفیف میشوند و در بعضی هتلهای ۵ ستاره بلیط آکواریوم دبی مال در قالب هدیه در اختیارتان قرار میگیرد. چند ساعت متوالی به بازی و سرسره های آبی اختصاص دادیم که بعضی از اونا صف های خیلی طولانی داشتند. پس از پایان بازی سرعت های سرسره سواران توسط مانیتوری بزرگ نمایش داده می شود و شما می توانید برنده نهایی را مشخص کنید. در صورتی که به دبی مسافرت کردید، بازدید این موزه شگفتانگیز را از دست ندهید و 50 سال آینده دنیا را به شکل بهتری لمس کنید. می باشند. سالن های غذاخوری شامل Hakkasan که غذاهای اصیل کانتونی را در محیطی مدرن و غذاخوری Nobu که غذاهای معاصر ژاپنی و عربی سرو می کند است. موزه آینده دبی با نمای فولادی و ضدزنگ و استفاده از تکنولوژیها و ابزارهای مدرن مدلسازی و در نهایت کمک گرفتن از رباتها در مساحتی ۳۰.۰۰۰ مترمربعی ساخته شدهاست. این می تواند به کسب و کارها کمک کند تا هزینه های خود را کاهش دهند و سودآوری خود را افزایش دهند. اگر از چندین نفر این سوال را بپرسیم که فکر می کند دلیل افزایش میزان خرید بلیط هواپیما دبی و پیشرفت صنعت گردشگری این شهر چیست، شاید اکثر این افراد به وجود مکان هایی مثل برج العرب و جمیرا در این شهر اشاره کنند. تازه الان بود که متوجه سوال عجیب کارمند فرودگاه شیراز شدم که پرسیده بود پرواز برگشتتون اوکی شده؟

توی سفر هم که مشخصه چقدر این بخش صبحونه خوردن خوش میگذره. بعد از خوردن یه صبحونه ی مفصل و کامل به سمت اکسپو حرکت کردیم. خلاصه صبحونه رو خوردیم و فرصتی هم فراهم شد که چند بسته آجیل و تنقلاتی که به رسم تشکر از ایران آورده بودم، به رسپشن و خانه داری هتل تقدیم کنم. پول بلیطی هم که کنسل شده از شرکتی که بلیط تهیه کردید پس بگیرید. یه رنگ دستبند دیگه هم وجود داشت که مخصوص مهمانان هتل بود که استفاده از پارک آبی برای اونا رایگان بود. تفریحات شبانه دبی را نمی توان مختص کلاب ها دانست و دیگر تفریحاتی که در این مقاله عنوان شد زمان مشخصی ندارند و می توانید در هر زمان از شبانه روز آنها را تجربه کنید. پس به سادگی میتوانید با خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر زیبای امارات متحده عربی سفر کنید. جزیره نخل جمیرا پر است از برج های پر زرق و برق، کلوپ های ساحلی پرهیاهو، مراکز تفریحی لوکس، مراکز ماساژ مجهز، هتل های مجلل ساحلی و رستوران های بین المللی که همگی با مناظر زیبای خلیج فارس احاطه شده اند. ساختمان مجلل هتل آتلانتیس آنقدر مرتفع است که از دورترین فاصله ممکن به جزیره نخل جمیرا نیز به راحتی قابل مشاهده است. بسیاری از افراد تصور میکنند هرچه قیمت محصولی بالاتر باشد از کیفیت بیشتری نیز برخوردار است، که در اصل این باور اشتباه است. این پارک شامل قسمتهای گوناگون است و شما میتوانید با توجه به علاقههایتان به تفریح در هر یک از آنها بپردازید.

با استفاده از فناوری های پیشرفته، این موزه توانسته است تجربه یک تفریح فرهنگی جذاب و بی نظیر برای بازدید کنندگان ارائه دهد. در سفرتان به ترکیه با تور استانبول حتما باید خرید کنید اما پس از اخذ ویزای تایلند و سفر به این کشور بهتر است بیشتر وقتتان را برای تفریح کنار بگذارید. شاید تصور اینکه در دل شهر دبی خیابان های اصیل هندی را ببینید، باورنکردنی باشد اما اینجا می توانید از طریق تونل ۳ بعدی به رئیس مافیا Don بپیوندید و هیجان بزرگی را تجربه کنید و در پایان برای بازسازی صحنه موزیکال فیلم های هندی سوارِ قطارهای رمانتیک هندی در “Mumbai Chowk” شوید. با ورود به این بخش از موزه، شما میتوانید به سفری به فضا بروید و کهکشانها و سیارات مختلف را بشناسید. سفر به دبی، شهری زیبا و مدرن که انواع جاذبه های متنوع و بی نظیر را با امکانات بالا در اختیار گردشگران قرار می دهد تجربه سفری لذت بخش را در ذهنتان باقی می گذارد. این موزه که بنیاد آیندهٔ دبی آن را بنا نهاده، قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود؛ اما تا پایان سال نیز تکمیل نشد. رستوران ویوز از برترین رستوران های پاک آبی آتلانتیس است که انواع کباب و هات داگ به همراه نوشیدنی در آن سرو می شود. تست پی سی آر خیلی راحت و دقیقاً مثله تست فرودگاه از ابتدای گلو انجام شد.

ایمیلمون رو ثبت کردن و گفتن جواب تست رو نهایتاً تا آخر شب واستون ایمیل میکنیم. حرفی برای گفتن نداشت! • ورودی برای کودکان زیر 2سال رایگان است . • پارک آبی وایلد وادی دبی فضای بسیار هیجان انگیز و شادی آور است. • دسترسی به این پارک با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی آسان است. نمای بیرونی موزه آینده دبی پوشیده از خوشنویسی و نقل قولهایی از آل مکتوم به زبان عربی است. علاوه بر این دسترسی به این هتل با وسایل حمل و نقل عمومی نیز به سادگی امکان پذیر است زیرا در شعاع یک کیلومتری، ۲ ایستگاه مترو وجود دارد که ساکنین هتل می توانند به صورت پیاده هم، ظرف کمتر از ده دقیقه خود را به آن برسانند. زمانی هم که خسته می شدیم سری به فروشگاه خوراکی ها و نوشیدنی ها می زدیم و تجدید قوا می کردیم یا اینکه در ساحل اختصاصی هتل روی صندلی های راحتی لم می دادیم و غروب آفتاب رو تماشا می کردیم و مبهوت این همه زیبایی و جبروت آتلانتیس سحرآمیز می شدیم! بازدید از آکواریوم و گشت و گذار و خرید در فروشگاه های دبی مال و خوردن ناهار و شام خوشمزه چند ساعتی از وقت ما رو به خودش اختصاص داد و حسن ختام برنامه ی ما رقص فواره های دبی در کنار برج خلیفه بود.

به لحاظ قیمتی هم فروشگاه های این مرکز خرید و به طورکلی منطقه ی دیره قیمت های مناسب تری داشتند. در اکسپو اینقدر برنامه و محل های متنوع وجود داشت که هر کدوم برای ما تازگی داشتند و به نوبه ی خود جدید بودند. مرکز خرید الغریر هم بسیار بزرگ و متنوع بود و برندهای زیادی در اونجا وجود داشتند. در این پارک نورآرایی های رنگارنگ متفاوتی وجود دارد که اشکال متفاوت و زیبایی را خلق میکنند. سفر به دبی در این زمان، نه تنها فرصت تماشای زیبایی های این آکواریوم در آب و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه شانس شما برای تجربه فستیوال های گوناگون این شهر در ماه های دی، بهمن و اسفند را نیز افزایش خواهد داد. نه تنها اولین برج چند منظوره جهان است بلکه طبق رکورد های جهانی گینس، بلندترین ماز عمودی جهان است. دیگه از کنسل شدن بلیط ها نه تنها ناراحت نبودم بلکه الان خوشحال هم بودم! در سال 2015 میلادی خبر آتش سوزی برج خلیفه پیچید اما موضوع از این قرار بود که یک ساختمان در نزدیکی برج خلیفه آتش گرفت که جزو املاک اعمار Emaar بود (شرکتی که سهام دارد برج خلیفه نیز هست) و ترس مردم دبی از این بود که آتش به برج خلیفه برسد. به طرز شگفت انگیزی، همین تکنیک در صنعت هوانوردی برای مونتاژ بدون درز و بدون اتصال پنل ها مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که مسیر حرکت خودروها از تونل های زیرزمینی بوده و بسیار جذاب و شگفت انگیز است. واقعا شگفت انگیز است. پارکی فوق العاده هیجان انگیز و باورنکردنی که میتواند بهترین خاطرات سفر شما به شهر دبی را رقم بزند. این جزیره یکی از مشهورترین جزایر مصنوعی در سراسر دنیا به شما می رود که وسعت آن به بیش از ۵.۵ کیلومتر مربع می رسد و بی دلیل نیست که بازدید از این جزیره یکی از اجزای جدایی ناپذیر برنامه سفر دبی است.

مجمع الجزایر جهان با وسعت ۹۳۱ هکتار، ۳۰۰ جزیره مجزا را در دل خود جای داده است. مسلم است که سرمایه گذاران برای اجرایی شدن این ایده جالب به زمان زیادی نیاز دارند، از این رو پروژه مجمع الجزایر جهان هنوز هم تکمیل نشده و همچنان در حال توسعه بیشتر است. یکی از خلاقانه ترین ایده ها در طراحی جزایر مصنوعی دبی، به مجمع الجزایر جهان در دبی تعلق دارد. علاوه بر معماری جذاب، متراژ این بنا که حدود ۵۲۰ هزار متر مربع است بر عظمت آن افزودهاست به طوری که شما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که تنها با یک مرکز خرید ساده روبرو نیستید. یعنی اینقدر به شما خوش میگذره که متوجه نمیشید که زمان شما تموم شده و هنوز خیلی چیزا مونده که شما فرصت نکردید تجربه کنید! سیستم حملونقل عمومی دبی شامل تاکسی، مترو، اتوبوس، اتوبوسهای آبی و مونوریل است و تنوع نسبتا کمی دارد؛ اما در استانبول میتوانید علاوهبر موارد ذکر شده، از تراموا، کشتی و ون نیز استفاده کنید. برای مدیریت این حجم عظیم جریان الکتریکی، بیش از ۵,۰۰۰ کیلومتر سیم کشی در ساختمان کار شد که می توانست اختلالی به نام «اعوجاج هارمونیکی» را رقم بزند و موجب اختلال در عملکرد رله ها، فیوزها، کلیدها و سیستم های کنترل از راه دور شود. سیستم دیجیتال تعاملی داخل اتاق، به مهمانان اجازه می دهد تا از طریق تلویزیون یا آی پد به تمام جزئیات اقامت خود دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند. یکی دیگر از مال های دبی بازار اژدها یا همان دراگون مارت، بزرگترین مرکز خرید چینی با بیش از 5 هزار مغازه است. به عنوان برخی از شناخته شدهترین مراکز خرید دبی باید به دراگون مارت ، ایکیا ، برجمان، سیتی سنتر دیره ، اوت لت مال، اوت لت ویلیج و بیشمار مرکز خرید، مال و مجتمع تجاری دیگر اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای این هتل نزدیکی آن به فرودگاه می باشد که در طی کمتر از ۱۵ دقیقه می توانید از هتل شانگری لا به فرودگاه برسید. پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از جاذبه های مدرن دبی است که در این شهر بیابانی و گرم به کمک فناوری و سرمایهگذاری گسترده امارات متحده عربی ساخته شده است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید در دبی و آشنایی با مراکز خرید آن می تواند کمک خوبی به شما همراهان عزیز کند. در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی بهترین هتل های دبی پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پارک آبی معروف حتما به مقاله رسانا درباره پارک های آبی دبی سری بزنید. دهکده جهانی دبی همانند شهرکی است که در آن نماد هایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفه هایی به شکل بناهای معروف کشورشان برپا شده است در معرض دید عموم قرار می گیرد . منطقه ای که هتل در آن قرار دارد. این هتل یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های دبی هست که اقامت در اون هزینه بالایی داره و اگر از مهمانان هتل هم نباشید میشه بلیط پارک آبی رو به صورت مجزا تهیه کرد. اما این هتل مجلل چه امکانات و فعالیتهایی را به مهمانان و بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد؟ صندلی های راحت، نورپردازی، دیزاین و سفره آرایی میزهای این رستوران یک فضای زیبا و آرامش بخش پدید آورده است که لذت شام خوردن را چندین برابر می کند.چشم اندازهای زیبای این رستوران از جمله سواحل دبی، مارینای دبی، نخل جمیرا و خط افق شهر شب و شامی به یادماندنی برای مهمانان خلق می کنند.

افرادی که قادر به انجام حرکات اسکیت بر روی سرسره هستند میتوانند از این بخش لذت ببرند. هتل ۵ ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی واقع شده و از ساحل شنی خصوصی برخوردار است و مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهد. آکواریوم دبی که مخزنی ۱۰ میلیونلیتری است ۳۳۰۰۰ جانور آبزی را در خود جایداده که کوسههای ببر شنی برترین گونه جانوری در آن محسوب میشود. آسمان دبی در خیابان شیخ زاید در مرکز خرید دبی قرار دارد و ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. فاصله ی این هتل تا پارک ساحلی جمیرا، دبی مال و برج خلیفه با ماشین ۱۰ دقیقه است. این هتل ۱۵ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و به مراکز خرید نیز نزدیک می باشد. هتل ورساچه دبی در قلب دهکده فرهنگ دبی، کمتر از ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی و ۸ دقیقه با برج خلیفه و مرکز شهر دبی فاصله دارد، Palazzo Versace Dubai در کنار سواحل نهر تاریخی دبی واقع شده است. البته زمانی که بلیط های پیست اسکی دبی، اسنو پارک، اسنو پنگوئن و سینما ووکس را از طریق اینترنتی رزرو نمایید، 10 درصد تخفیف در بلیط پیشخوان به شما داده می شود. بعد از چک کردن خودرو و اطمینان از صحیح و سالم بودنش، هزینه¬های سالیک رو هم پرداخت کردیم و طبق قرار قبلی، مقرر شد که مبلغ ودیعه یا همون دیپازیت هم حدود 20 الی 30 روز دیگه به حساب ما در ایران به صورت ریالی واریز بشه.

این پارک آبی در راسالخیمه که یک ساعت با دبی فاصله دارد، قرار دارد. حدود 1790 مترمربع ورق طلا 24 عیار برای تزئین این هتل به کار رفته است که این هتل را لوکس تر میکند. اگر شما هم ترجیح میدهید برای سفر، تور دبی را رزرو کنید تا خیالتان بابت بلیط، ویزا و اقامت و برنامههای تفریحی جذابی مانند بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی راحت باشد، آژانس گردشگری رامین گشت ابرسام با تجربه برگزاری تورهای مختلف، این امکان را برای شما فراهم میکند. پس از همین الان، کودک درون خود را رها کنید و آماده سر خوردن با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت باشید. خریداران می توانند برای رسیدن به این مرکز خرید در ایستگاه مترو برجمان پیاده شوند، سپس از اتوبوس های شماره 66 و 67 استفاده کنید. اما چنانچه هوس هوای خنک دارید، بهتر از اواسط پاییز تا اوایل بهار را برای سفر خودتان به دبی انتخاب کنید. به همین دلیل بهتر است انتخاب تور مناسب دبی را به کارشناسان سفرمی بسپارید. برای غواصی در آکواریوم دوبی، یک تور رزرو کنید و لحظاتی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. به ابعاد بسیار بزرگ مجسمه ها دقت کنید! نمونه مجسمه های بسیار طبیعی ساخته شده توسط پاویون آینده امارات. در طبقه 5 ام شما می توانید آینده جهان را مشاهده کنید. در پارک نوشیدنی زیادی بخورید و قبل از بازدید، شرایط آب و هوایی را چک کنید. در این مرکز خرید بیش از 1200 برند محصولات خود را عرضه میکنند. با کلیک بر آن، مدت زمان فعالیت ما و همچنین صاحب برند و تعداد شکایات را میتوانید مشاهده کنید!





[ بازدید : 1364 ]

[ پنجشنبه 20 مهر 1402 ] [ 22:32 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]